1.8.2013

Jotain sinistä



Eilen kävin ottamassa kestolakkauksen varpaankynsiin. Tämä juttu on ehkä turhimpien turhakkeiden joukossa, mitä meidän häissä nähdään, mutta onpahan nyt jotain sinistä kenkiin kätkettynä! Kestolakkaus tehdään geelilakkauksella eli aineet ovat kutakuinkin samat kuin geelikynsissäkin, mutta kevyemmät. Lakkaus kestää kuukauden, mutta parhaimmillaan jopa seitsemän viikkoa ja kasvaa sitten hiljalleen pois. Kosmetologi sanoi, ettei ole koskaan aiemmin lakannut kenenkään morsiamen varpaita nimenomaan tällä perinteisellä jotain sinistä -ajatuksella, mutta idea on hänestä tosi kiva ja luonteva. Varpaista tuli niin siistit ja nätit, että näillä kyllä kelpaa astella avioon ja tanssia pitkälle yöhön. Taidan hemmotella itseäni samanlailla sitten alkuvuodesta, kun on aika karistaa pohjolan talven pimeys harteilta ja tassutella paljain jaloin pitkin hiekkarantaa.

kuva Seida

4 kommenttia:

  1. Kiva idea! Itsekin olen ajatellut kynsiin sinistä, mutta todennäköisesti laitan vasemman nimettömän kynnen sinisellä lakalla ja loput kynnet pinkillä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä se on myös tosi kiva idea, että vasen nimetön on sininen. :) Mulle kynnet tulee sen verran hillityiksi, että varpaat oli parempi paikka siniselle. :)

      Poista
  2. Ihanat, hi hi! Mä muistan kanssa katsoneeni jotain hääohjelmaa, jossa hääaamuna morsmaikku lakkaa varpaankyntensä siniseks, juuri tuolla ajatuksella. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä bongasin tämän jostain netistä tai häälehdestä ja ihastuin ideaan heti! :)

      Poista

Ajatuksia, ideoita, fiilistelyä...